Loading
a

Thursday, 8 January 2009

Snow covered Galliera

Here are some photos of our Secondary School "Pellegrini" and our Primary School "Manesso" where they managed to make a nativity scene in the school lawn... amazing, wonderful people indeed!
As you can see, it snowed a lot, at least by our standards!
By the way, do you like the way I edited these pics? Would you like to add a snow effect or a polaroid-frame like I did? Just check out this website: picnik transforms and improves your photos with easy to use editing tools. You can get creative and add a lot of effects, fonts, shapes, and frames. It's fast and fun and no registration is required. The basic tools are free.
Bye for now!

2 comments:

Annarita said...

Ma che belle foto, Nadia! Belle e suggestive:)

Come è andata la ripresa dei "lavori", a scuola?

Salutoni
annarita:)

Prof Zara said...

Ciao cara Annarita,
grazie per i complimenti! Lo ammetto... gli scatti più belli non sono miei ma della mia dolce metà ;)
Il rientro? Beh, un po' "traumatico" (esageriamo) ma adesso ho ripreso a pieno ritmo and I'm back in the saddle again!
Proprio oggi pomeriggio ho tenuto la quinta lezione del corso di informatica riservato ai... anzi... ALLE docenti della mia scuola: primi rudimenti per fare un blog (didattico).
Molte di loro hanno potuto conoscere anche i tuoi blog e li hanno molto apprezzati.
A presto :)